Ja, je kunt bestellen via de website. Als particulier heb je alleen niet de optie om 'op rekening' te bestellen.
De bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen na de dag van de bestelling geleverd. Indien een latere datum beter schikt (bijvoorbeeld in verband met vakantie of dagen dat je wel/niet thuis bent om het product in ontvangst te nemen) kun je de gewenste afleverdatum aangeven. Indien een product niet op voorraad is of er een langere levertijd is, word je daarvan op de hoogte gesteld.
Wij hebben geen winkel, maar je kunt in onze showroom op onze locatie aan de Kruisboog 35, 3905 TE te Veenendaal producten komen bekijken. Dit kan alleen op afspraak, dus neem van te voren even telefonisch contact op om een afspraak te plannen, zodat we ook even de tijd voor je hebben. Ons telefoonnummer: 0318-513142.
Nederland € 5,95 incl. BTW. Orders boven € 50,- incl. BTW géén verzendkosten.
België en Duitsland € 7,95 incl. BTW, Frankrijk € 16,95 incl. BTW. Orders boven € 75,- incl. BTW géén verzendkosten.
Onze pakketten worden met de DPD pakketdienst verzonden. Bij grotere zendingen versturen wij het met een aparte expediteur. Wij zullen dan contact met je opnemen over de gewenste leverdatum.
Particulieren: Van maandag tot en met zaterdag. Bedrijven van maandag tot en met vrijdag. Indien het pakket bij de eerste afleverpoging niet kan worden afgeleverd op het opgegeven adres zal de chauffeur het pakket bij de buren proberen af te leveren. Als de chauffeur het pakket dan nog niet kan afleveren, dan wordt deze afgeleverd bij de dichtstbijzijnde parcelshop. Via de track and trace code kun je nog even nakijken bij welke parcelshop deze is afgeleverd.
Alle bestellingen worden per pakket opgestuurd. Onze pakketten worden met de DPD pakketdienst verzonden. Het is niet mogelijk om een postbus als afleveradres door te geven. Hele grote pakketten of meer dan 2 dozen zullen worden bezorgd met een aparte expediteur, maar daarvoor zullen we van te voren even contact met je opnemen om een dag af te spreken voor levering.
Jazeker. Geef tijdens het afrekenen aan bij welk DPD-ophaalpunt je het pakket wil afhalen. Zodra de bestelling is verstuurd, ontvang track and trace code van je pakket en kun je zien wanneer deze is afgeleverd bij het DPD-ophaalpunt. De bestelling ligt voor je klaar tot 10 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Grote producten/bestellingen zijn niet af te halen bij een DPD-ophaalpunt. Wij zullen hierover met je contact opnemen.
Het is uiteraard mogelijk de bestelling bij ons af te halen op onze locatie op de Kruisboog 35, 3905 TE in Veenendaal. Van maandag tot en met vrijdag zijn wij geopend. Zie onze openingstijden op de website. Heb je nog geen bestelling geplaatst en wil je de producten eerst bekijken, maak dan even een afspraak dan plannen we even tijd voor je in. Komt je zonder afspraak langs, dan bestaat de kans dat we geen tijd voor je hebben op dat moment. Je kunt ons bereiken op 0318-513142.
Het is niet mogelijk om een postbus als afleveradres door te geven.
Er kan geen specifiek tijdstip doorgegeven worden. Indien het pakket bij de eerste afleverpoging niet kan worden afgeleverd op het opgegeven adres, zal de chauffeur het pakket bij de buren proberen af te leveren. Als de chauffeur het pakket dan nog niet kan afleveren, dan wordt deze afgeleverd bij de dichtstbijzijnde parcelshop. Via de track and trace code kun je nog even nakijken bij welke parcelshop deze is afgeleverd.
Je kunt vooraf betalen via iDEAL, PayPal, Visa, MasterCard of Mister Cash/Bancontact (voor België), allen veilige betaal methoden op internet. Achteraf betaling is mogelijk via Billink (max. orderwaarde € 250,-) of bestelling onder rembours (extra kosten €22,50). Kun je niet met een van deze betaalopties betalen, neem dan even contact op (telefonisch of via email), dan kunnen we je eventueel de optie bieden om vooraf of achteraf via een bankoverschrijving te betalen. Betalingen met iDEAL, Billink, PayPal of Mister Cash komen direct bij ons binnen, en kunnen wij sneller afhandelen en versturen. Professionals, zoals bedrijven (fysio- cesar-, mensendieck-, ergotherapeuten,etc.), stichtingen, verenigingen, kinderdagverblijven en scholen mogen ook op rekening bestellen en achteraf betalen met een betalingstermijn van 14 dagen na factuur datum.
Je kunt bij ons betalen via Bancontact/Mr. Cash of via een bankoverschrijving. Zodra wij de betaling hebben ontvangen worden de goederen verstuurd.
Tijdens het afrekenproces kies je bij het tabblad betaalwijze voor: BTW verlegd en vul je het BTW nummer in, het bedrag wordt dan excl. BTW weergegeven. Vervolgens rond je de bestelling verder af.
Je kunt bij ons pinnen of contant betalen.
Voor alle informatie over retourneren, verwijs ik je naar onze pagina ruilen en retourneren
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Wanneer je een product retour stuurt ontvangt je een bevestiging wanneer deze is ontvangen. Binnen enkele dagen zal je een nieuw product ontvangen of zal het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending worden terugbetaald.
Indien het product niet naar wens is, is de verzending altijd voor rekening en risico van de verzender. Je dient het pakket degelijk te verpakken en voldoende gefrankeerd aan ons te retourneren. Mocht er door Alprovi een verkeerd of defect product zijn toegezonden dan zullen de retourkosten uiteraard niet voor eigen rekening komen.
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of de bestelling is beschadigd, dan graag zo snel mogelijk met ons contact opnemen. Wij zullen dan adviseren wat te doen en helpen het probleem op te lossen!
Blijkt een product defect te zijn graag contact opnemen met onze klantenservice zodat wij dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Tel: 0318-513142 of stuur een mail naar: info@alprovi.nl
Op de door Alprovi geleverde goederen geldt de door de fabrikant gestelde garantietermijn. Deze verschillen per product. De garantie geldt niet voor goederen die onjuist gebruikt worden anders dan in de handleiding c.q. gebruiksaanwijzing gesteld wordt. Er is geen garantietermijn op rekmateriaal en elastieken, uitgezonderd fabrieksfouten. Alle kosten gemaakt door Alprovi betreffende het vervangen/repareren van goederen die buiten de garantietermijn vallen (bijv. verzend-/voorrij-/materiaal-/loonkosten) komen ten laste van de koper. De garantie vervalt bij het niet uitvoeren van noodzakelijk onderhoud zoals in de gebruiksaanwijzing gesteld wordt.
Buiten de garantie vallen in ieder geval:
• Gebreken die optreden, dan wel geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van het niet in acht nemen van gebruiks-en montagevoorschriften c.q. onzorgvuldig gebruik.
• Normale slijtage.
• Reparatie of andere werkzaamheden aan de zaken verricht door derden (koper daaronder begrepen).
• Gebruik voor andere dan normale gebruiksdoeleinden.
• Verhuizing en opnieuw opstellen van producten door koper of derden.
• Gebruik in een agressieve omgeving.
• Beschadiging van het exterieur.
• Maatwerk en speciale uitvoeringen kunnen niet door verkoper worden teruggenomen.
U mag ervan uitgaan dat de prijs die op de website staat klopt. Behalve als het duidelijk een vergissing is. Dat is zo als de prijs echt niet kan kloppen. Bijvoorbeeld omdat de prijs veel lager is dan wat normaal is. Dan hebt u een reden om te twijfelen of die prijs wel klopt. Er staat bijvoorbeeld een typefout in of een komma verkeerd. Dit wordt ook wel een 'kennelijke fout' of 'kennelijke vergissing' genoemd. Mocht dit het geval zijn, zullen wij contact met u opnemen.
De prijzen zijn inclusief BTW, echter ook de excl. BTW prijzen staan vermeld.
Maandag, Dinsdag, Donderdag en Vrijdag van 09.00-17.00 uur
Woensdag van 09.00-16.00 uur
De ballen zijn op te pompen met een ballenpomp (artikel 99.02 en 99.06 ), kleine handpomp (artikel 99.01 of 99.04a), luchtbed pomp, fietspomp of een compressor.
Je twijfelt of de aangeschafte bal wel de juiste afmeting heeft of wel groot genoeg is?
Graag wil ik je vragen om nog even onderstaande handleiding door te lezen, om er zeker van te zijn dat de instructies voor het oppompen van de bal goed zijn uitgevoerd.
Veel mensen pompen de bal niet hoog genoeg op omdat ze ten onrechte denken te voelen dat de bal al maximaal is opgepompt. De bal kan erg hard aanvoelen, maar je kan de bal echt doorpompen tot de bal de genoemde grootte heeft bereikt, de bal kan echt niet knallen. Bijvoorbeeld de Gymnic Plus 65 cm bal moet je oppompen tot 65 cm hoogte.
Pomp de bal altijd op met een kamertemperatuur van circa 20°C. Zorg ervoor dat de pomp voldoende vermogen heeft.
Meten is weten, dus pak na het oppompen je meetlint erbij en meet de hoogte van de bal op zodat je weet tot welke hoogte de bal is opgepompt. Je meet de hoogte van je zitbal op dezelfde manier als je eigen lichaamslengte. Leg de bal tegen de muur en een lat horizontaal bovenop je zitbal. Zet een (denkbeeldig) streepje op de muur precies onder de lat en meet met een meetlint de afstand van het streepje tot aan de grond. Komt deze overeen met de maat die je gekocht hebt? Dan zit je goed! Zit je er 5 centimeter onder? Pomp dan nog even verder!
Lukt het niet om de bal tot de juiste hoogte op te pompen, laat de bal dan een dag liggen en pomp de bal de volgende dag verder op tot de juiste hoogte. Na enige tijd gebruik, zal je merken dat de bal wat zachter en soepeler aanvoelt.
Er zijn meerdere redenen om voor Gymnic producten te kiezen. Omdat Gymnic betrouwbare kwaliteitsproducten heeft die al meer dan 60 jaar op de markt zijn en in meer dan 40 landen verkocht worden. De Gymnic producten voldoen aan de hoogste milieu- en veiligheidsnormen en zijn latexvrij.
Gymnic ballen zijn er in vele afmetingen, kleuren en met verschillende eigenschappen. Belangrijk bij de aanschaf van een bal is dat deze voldoende stabiliteit heeft zodat je er niet te diep in zakt. Ook is het belangrijk dat de bal rond is. De Gymnic producten worden in Italië gemaakt en individueel getest voor ze de fabriek verlaten.